Saksalaisen Carthagon uusin malli on täysintegroitu liner-for-two, joka on suunniteltu nimensä mukaisesti pariskunnalle.
Carthagon uudessa mallissa on ohjaamon yläpuolelta alas laskettava pitkittäinen erillisvuode – ei siis erillisvuoteet, koska vuoteet on yhdistetty toisiinsa. Sähkötoiminen vuode mukautuu varsin hyvin katon muotoon, joten sen alla on reilusti tilaa. Kun vuode on ala-asennossa, asunto-osan ja ohjaamon väliin vedetään liukuovi.
Koko ajoneuvon takaosan täyttää U-mallinen lounge-sohvaryhmä. Sohvan poikittaisen osan istuinosan pituus ja selkänojan kallistus on säädettävissä melkoiseen löhöämisasentoon, ja tältä paikalta on hyvä katsella vastakkaisella seinällä olevaa 40-tuumaista televisiota.
Auton keskiosassa on leveä baarikeittiö ja tilava kylpyhuone. Liner-for-two 53:ssa on Alden lämmitys.
Molemmilta sivuilta lastattavassa korkeassa takatallissa on Carthagon kehittämä (sähkö)pyöräienkuljetusjärjestelmä, jonka yksi elementti on oikeanpuoleisen oviaukon puolelta nouseva vuode, joka mahdollistaa lastauksen pyörää purkamatta.
Uusi liner-for-two 53 on räätälöity Chic e-line -mallista. Uuden mallisarjan ensimmäinen malli on 7,83-metrinen, ja se rakennetaan Fiat Ducaton ja Al-Ko:n perustalle. 4,5-tonnisessa autossa on Carthagoille tyypilliseen tapaan 36 senttiä korkea lämmin välipohja.
Syksyllä samaisen 53-mallin saa myös Iveco Dailyn alustalle, jolloin sen kokonaismassa on 5 600 kilogrammaa. Syksyllä tarjolle tulee myös 8,53-metrinen 53 L -malli, jonka saa molemmilla alustavaihtoehdoilla. Fiatin alustalla 53 L:n kokonaismassa on 5 000 kg, Ivecon alustalla 6 500 kg.