Best-Caravanin järjestyksessään kolmas Road Show -kiertue käynnistyy uusitulla Olympiastadionilla maaotteluhengessä, sillä Best-Caravan on yleisurheilun Ruotsi-ottelun pääyhteistyökumppani, ja Road Show on osa tapahtuman ohjelmakokonaisuutta. 3.–4. syyskuuta Helsingissä järjestettävä ottelu tunnetaan paremmin nimellä Suomi–Ruotsi-maaottelu.
– Road Show -kiertue sai alkunsa vuoden 2020 poikkeusajassa. Lyhyen historiansa aikana siitä on muodostunut odotettu perinne niin asiakkaillemme kuin työntekijöillemme. Ruotsi-ottelu antaa tämän vuoden kiertueelle hulppean ja näkyvän aloituksen. Voimme samalla tarjota maaotteluvieraille sekä asiakkaillemme mielenkiintoista nähtävää ja koettavaa muutenkin kokemusrikkaassa ja elämyksellisessä Ruotsi-ottelussa, kertoo Best-Caravanin markkinointijohtaja Tuomas Salminen.
Best-Caravanin lisäksi Ruotsi-ottelun kumppaniverkostoon kuuluu yli 20 yritys- ja yhteisökumppania. Best-Caravan-yhteistyö tarjoaa maaotteluvieraille elämyksellistä ohjelmaa ja tukee Ruotsi-ottelun vastuullista järjestämistä. Best-Caravan näkyy Ruotsi-ottelussa näyttävästi tapahtuman ulkoalueilla ja kilpailuareenalla.
– Koimme yhteistyökumppanuuden Ruotsi-ottelussa omaksemme heti alusta asti. Jaamme lähtökohtaisesti paljon yhteisiä arvoja yleisurheilun ja Ruotsi-ottelun kanssa. Meillä on myös synergiaetuja kohderyhmiemme kanssa, jatkaa Tuomas Salminen.
– On hienoa, että Best-Caravan haluaa tuoda Road Show’nsa startin maaottelun yhteyteen ja tuottaa oman tapahtuman Ruotsi-ottelun tarjoamissa puitteissa. Ruotsi-ottelun ja Best-Caravanin kohderyhmistä löytyy paljon synergioita, joten molemmat houkuttelevat varmasti toisistaan kiinnostavia kuluttajia paikan päälle. Odotamme innolla uuden yhteistyön käynnistymistä ja sen toteutusta, kertoo SUL:n markkinointiyhtiö Track & Field Finland Oy:n toimitusjohtaja ja Ruotsi-ottelun tapahtumajohtaja Jari Töykkä.
Kuva SUL