Caravanlandia oy tiedottaa kasvattaneensa haastavasta markkinatilanteesta huolimatta tilikaudellaan 11/23–10/24 liikevaihtoa 44 prosenttia – 47,7 miljoonasta eurosta 68,5 miljoonaan euroon. Käyttökatteen kasvu oli 60 prosenttia.
Uusien matkailuajoneuvojen myynnissä yrityksen euromääräinen myynti kasvoi 69 prosenttia, kappalemäärissä mitattuna kasvua oli 45 prosenttia. Uusien matkailuautojen myynti kasvoi 13 prosenttia, mutta matkailuvaunujen kysyntä laski.
Caravanlandia kasvatti käytettyjen myyntiä 29 prosenttia edelliseen vuoteen verrattuna, ja sanoo säilyttäneensä asemansa Suomen suurimpana käytettyjen matkailuajoneuvojen kauppiaana.
Elokuun alussa Caravanlandia aloitti Adrian ja Kaben matkailuautojen myyntiedustuksen Kokkolan ja Lempäälän toimipisteissään. Yrityksen edustamat muut merkit ovat Bürstner, Dethleffs, Hymer ja Sunlight.
Keskustelu