Erwin Hymer Group siirtyy uuteen messu- ja digitaalisten palveluiden strategiaan. Kahden suuren eurooppalaisen messutapahtuman (Caravan Salon Düsseldorf ja CMT Stuttgart) osalta tämä tarkoittaa, että tästä lähtien EHG:n merkit pyrkivät osallistumaan näille messuille vain kahden vuoden välein. Juuri näillä messuilla on perinteisesti nähty paljon myös EHG:n uusien matkailuajoneuvojen julkistuksia.
– Viimeisten 12 kuukauden aikana olemme saaneet erittäin myönteisiä tuloksia digitaalisissa kanavissa toteutetuista myynti- ja markkinointitoimistamme. Tavoitteemme on uuden strategian myötä kehittää edelleen tiiviimpää yhteistyötä kauppias- ja yhteistyöverkostomme kesken. Digitaalisten kanavien käyttö on auttanut meitä houkuttelemaan tuhansia uusia asiakkaita ja herättämään innostusta uusia tuotteitamme ja tarjontaamme kohtaan, kertoo tiedotteessa Erwin Hymer Groupin toimitusjohtaja Martin Brandt.
EHG katsoo lisääntyvän digitaalisen markkinoinnin hyödyntämisen tuovan konsernin merkeille enemmän joustavuutta sen suhteen, miten ja milloin voidaan esitellä muun muassa tuoteuutuuksia. Messuesiintymisille jää kuitenkin yhä tärkeä roolinsa EHG:lle.
– Osallistumalla alan tärkeimmille messuille kahden vuoden välein voimme edelleen pitää yhteyttä asiakkaisiin, joille vierailu messuilla on ratkaiseva tekijä heidän ostopäätöksessään. Olemme nyt ottamassa käyttöön messuille osallistumisen rytmin, joka on jo pitkään ollut vakiintunut käytäntö muilla aloilla. Esittelemme uutuutemme alamme päätapahtumissa jälleen ensi vuonna, Brandt sanoo.
Saksan ulkopuolella järjestettävien messujen suhteen EHG:n merkit tulevat arvioimaan erikseen kunkin paikallisen messun merkityksen.
Konsernin matkailuajoneuvomerkkejä ovat Buccaneer, Bürstner, Carado, Crosscamp, Compass, Dethleffs, Elddis, Eriba, Etrusco, Hymer, Laika, LMC, Niesmann+Bischoff, Sunlight ja Xplore.
Lähde: Erwin Hymer Group