Italialainen Wingamm valmistaa matkailuajoneuvojensa korin lasikuidusta niin, että korissa ei ole lainkaan saumoja. Best-Caravan Oy testaa omalla henkilökunnallaan vuoden verran, olisiko haukkamaisen logon omaavista tuotteista Suomen markkinoille.
Huonekalualalla toimineet italialaiset Turrin veljekset aloittivat vuonna 1977 pienimuotoisen matkailuautotuotannon korvaamalla pakettiautojen peltikattoja omaa tuotantoaan olleilla korotetuilla lasikuitukatoilla.
Ensimmäiset Ducato-alustaiset Oasis-mallinsa Wingamm teki jo vuonna 1982, ja jo tässä vaiheessa autoissa oli alas laskettava kattovuode. Vuonna 1993 Oasis-mallien kori sai pyöreämmät muodot. 1993 tarjolle tuli Volkswagen Transporter -alustaisia Ibis-malleja, ja samana vuonna yritys valmisti ensimmäiset lasikuitukoriset täysintegroitunsa. 2003 yrityksen alustatarjonta kasvoi Mercedes-Benz Sprinterillä.
Nykyisin yhtenä pohjaratkaisuna tarjottava puoli-integroitu Brownie esiteltiin 2009. Heti perään Wingamm-uudisti Oasi-mallisarjansa, ja malleissa myös kaikki ovet ja luukut olivat lasikuitua. Yhtenä pohjaratkaisuna nykyäänkin oleva lasikuitukorinen City Suite -retkeilyauto esiteltiin 2012. Wingamm-valmistaa myös kolmea pientä matkailuvaunumallia.
Wingamm-matkailuajoneuvojen kori on niin sanottu lasikuitumonokokki, eli se istutetaan Ducato-alustalle yhtenä kappaleena. Eristeenä on 25 milliä paksu polyuretaanivaahtokerros. Tällä tavalla tehtynä valmistus on vielä ehkä aavistuksen verran käsityövaltaisempaa, mitä on perinteinen matkailuajoneuvojen rakentaminen. Wingamm käyttää isommissa autoissaan ohjaamon katosta alas laskettavaa pitkittäistä vuodetta.
Puoli-integroitujen autojen Oasi-mallistossa on tällä hetkellä viisi pohjaratkaisua, ja Best-Caravanin tyypitettävänä on kaksi 6,1-metristä Oasi 610 -mallia, joissa on takana poikittainen kerrossänky. Päätös Wingamm-tuonnin mahdollisesta aloittamisesta tehdään testikokemusten jälkeen.