Peruutuspeilissä Solifer-matkailuvaunu –Lehdistö apuna brändin rakentamisessa

Soliferin vuosimallien muutoksista sekä tuotannon ja myynnin kehityksestä uutisoitiin aikanaan laajasti Suomen lehdistössä.

Yritykset suhtautuivat 1970-luvulla lehdistöön jopa pelokkaasti. Eikä syyttä. Lohjakin pörssiyhtiönä joutui kiusallisiin tilanteisiin, kun äärivasemmiston järjestämiä korpilakkoja uutisoitiin ahkerasti päivälehdissä. Suomessa oli silloin kattava päivälehdistö aina puoluelehtiä myöten, joten negatiivistakin julkisuutta tuli runsaasti.

Caravan Plus

Haluatko lukea koko jutun?

Tämä juttu on Caravan Plus -sisältöä, joka on tarkoitettu SF-Caravan ry:n jäsenille ja Caravan-lehden tilaajille.