Erikoisversiota tehdään sarjatuotantona.
Pohjoismaiseen käyttöön suunniteltujen Adrian Nordkapp-erikoisversioiden tuotanto jatkuu myös tällä talvikaudella. Kaikissa viidessä Nordkapp-vaihtoehdossa on vakiona Alden lämmitys ja nestekiertoinen lattialämmitys.
Puoli-integroidun Adria Coral Nordkapp -mallin saa sekä erillisvuoteilla (koeajettu 670 SL) että matalilla erillisvuoteilla ja suurella poikittaisella takaosan pesutilalla (670 SLT).
Pienin Nordkapp-erikoismalli on poikittaisella parivuodearkulla varustettu 6,0-metrinen retkeilyauto Twin Nordkapp 600 SP.
Kaikissa neljässä 7,5-metrisessä mallissa perusmoottori on 140-hevosvoimainen, mutta 160-hevosvoimaisen saa 2 100 euron lisähinnalla.
Nordkapp on varsin valoisa. Osaltaan valoisuuteen vaikuttaa se, että kaikissa Coral-malleissa on varustetasosta riippumatta vakiona huima lasikatto. Ohjaamon yläpuolella olevan panoraamaikkunan jatkona on reilun metrin mittainen skyline-taivasikkuna, joka ulottuu sohvan kohdille saakka.
Coral-mallit on rekisteröity viidelle, sillä pikkusohva on muokattavissa matkustajapenkiksi…
Haluatko lukea Caravan-lehdessä 1/2020 julkaistun jutun kokonaisuudessaan? SF-Caravan ry:n jäsenenä saat lehden kotiisi kannettuna tai voit lukea sitä näköisversiona jäsensivuilla. Liity jäseneksi tästä.
Vaihtoehtoisesti voit ostaa lukuoikeuden lehteen Lehtiluukku.fi-palvelussa.