Jo mallivuodelle 2017 esitelty, mutta vasta nyt Suomessa myyntiin tulleella Smovella N+B halusi testata, miten luksus myy pienemmässä kokoluokassa. Ja se on myynyt niin hyvin, että vaikka tuotantoa on hieman lisätty, kysyntä ylittää koko ajan tarjonnan.
Tyypillinen Smoven ostaja taitaa olla pariskunta, joka vaihtaa liner-luokan täysintegroidun näppärämpään, mutta yhtä laadukkaasti tehtyyn ja kattavasti varusteltuun puoli-integroituun. Smovesta on saatavilla neljä pohjaratkaisua.
Mallinimi Smove on johdettu sanoista smart & move, ja Niesmann+Bischoff onkin tullut puoli-integroitujen autojen kokoluokkaan tyylillä ja hienoilla teknisillä oivalluksilla. Mihinkään turhaan kikkailuun premium-mallissa ei ole kuitenkaan sorruttu.
Luksusautovalmistajan ensimmäinen puoli-integroitu on valtavirrasta poikkeavan näköinen sekä ulkoa että sisältä.
Ducaton ohjaamo on häivytetty melko täydellisesti N+B:n maskilla, levikkeillä ja virtaviivaisella kattolinjalla…
Haluatko lukea Caravan-lehdessä 2/2020 julkaistun jutun kokonaisuudessaan? SF-Caravan ry:n jäsenenä saat lehden kotiisi kannettuna tai voit lukea sitä näköisversiona jäsensivuilla. Liity jäseneksi tästä.
Vaihtoehtoisesti voit ostaa lukuoikeuden lehteen Lehtiluukku.fi-palvelussa.