Pienten retkeilyautojen kysyntä on kasvanut Keski-Euroopassa, ja Pössl on ottamassa tästä myyntikakusta osansa uusilla malleilla. Yksi retkeilyautospesialistin uutuus on nyt elo-syyskuun vaihteessa Düsseldorfin Caravan Salon -näyttelyssä esiteltävä täyssähköinen ë-Vanster, joka on esillä myös syyskuussa Lahden Caravan 2022:ssa.
Pössl rakensi toimintaansa vuoteen 2015 asti vain yhden jalan varaan. Tämän jalan muodostivat isot retkeilyautot, jotka Pössl rakensi tai rakennutti Fiat Ducaton ja sen sisarmallien koriin.
Vuonna 2016 Pössl esitteli toiseksi ”jalakseen” Campster-mallin, joka on pienemmän kokoluokan Citroën Spacetourer -pakettiautosta rakennettava nostokattoinen retkeilyauto. Tämän kokoluokan retkeilyautot eivät täytä Suomessa matkailuautoille asetettuja autoverottomuusmääräyksiä, joten Campsteria ei ole tuotu Suomeen. Jopa neljä makuupaikkaa tarjoavassa Campsterissa on ulos nostettava keittiöyksikkö.
Campsterin jälkeen Pössl esitteli Vansterin, joka on Campster ilman kiinteistä kalusteita. Mallissa on retkeilyvarusteyksikkö, joka on kehitetty ja rakennettu yrityksen omassa tehtaassa Saksan Vielbrunnissa. Kaikki Vansterit valmistetaan nyt yrityksen toisessa tehtaassa Dachwigissa lähellä Erfurtia.
Pössl on antanut omalle tila-autoluokalleen nimen VanLine. Vuonna 2020 Pössl laajensi VanLine-luokan tarjontaa aloittamalla yhteistyön Mercedes-Benzin kanssa, ja nyt molemmat sisustaratkaisut (kalusteilla tai ilman) saa myös Campstarina ja Vanstarina, joissa on korina Mercedes-Benzin Vito Tourer tai V-sarja.
Nyt Pösslin VanLine-tila-autoluokka esitellään myös Suomessa, ja Lahden messuilla on esillä myös valmistajan tämän syksyn uutuus, täyssähköinen ë-Vanster, jonka korina on täyssähköinen Citroën ë-Spacetourer. Täyssähköisillä autoilla ei ole autoveroa, mikä lisää mielenkiintoa ë-Vansteria kohtaan.