Capronin matkailuautotehtaan retkeilyautokapasiteetti menee myyntiin, joten Carado- ja Sunlight-merkkiset retkeilyautot valmistaa italialainen Laika.
Neustadtissa entisessä Itä-Saksassa vuodesta 2006 alkaen toiminut Capronin tehdas valmisti vuosina 2012–15 myös Carado- ja Sunlight-matkailuvaunuja. Matkailuvaunutuotanto lopetettiin, koska Erwin Hymer -konserniin kuuluva tehdas tarvitsi lisää kapasiteettia matkailuautotuotantoon.
Erwin Hymer Group -konserniin kuuluvassa Capronissa tarvittiin lisää kapasiteettia erityisesti retkeilyautojen tuotanto. Puoli-integroitujen ja alkoviautojen rinnalle vuonna 2015 tulleet peltikoriset matkailuautot on myyty Pösslin kakkosmerkin Roadcarin nimissä. Pössl ja Roadcar eivät kuulu Erwin Hymer -konserniin.
Odotettavissa oli, että myös Caradon ja Sunlightin mallistoon tulisi edullisemman hintaluokan retkeilyautoja, onhan retkeilyautojen myynti kovassa nosteessa.
Odotus palkitaan tänä syksynä, kun mallistojensa suhteen rinta rinnan kulkevien Caradon ja Sunlightin mallikirjo kasvaa. Retkeilyautojen lisäksi molemmille merkeille tulee kaksi 7,43-metristä täysintegroitua mallia (lue lisää täältä). Lähtöhinnaltaan 64 000 euroa olevat täysintegroidut tehdään Fiatin Ducato-alustalle Capronissa, jonka kaksi tuotantolinjaa pyörivät pääosin kahdessa vuorossa.
Vaikka Capronin vuosituotanto noussee ensi vuonna yli 10 000 ajoneuvoon, niin omien merkkien retkeilyautot tehdään ainakin vielä toistaiseksi muualla. Caradon Wlov-retkeilyautot ja Sunlightin Cliff-retkeilyautot (lue lisää täältä) valmistaa ainakin alkuvaiheessa Erwin Hymer -konserniin kuuluva italialainen Laika. Uutuusmallien hinnat alkavat 46 440 eurosta. Laikan matkailuautoja ei tuoda Suomeen.
Pösslin retkeilyautojen valmistusta varten avautui kesällä uusi tuotantolaitos, jonka vuosikapasiteetti on 2 000 ajoneuvoa (lue lisää täältä), joten Roadcarin tuotanto saattaa loppua Capronissa.